| Föregående ämne :: Nästa ämne |
| Författare |
Meddelande |
Sasarai Ny medlem

|
Postat: 3 sep 2009 18:48 Rubrik: Klätterkompis i Göteborg? |
|
|
Är en tjugofemårig tjej bosatt i Göteborg som söker någon att klättra med närhelst det passar. Är student och har för tillfället ett relativt hektiskt schema, men en dag i veckan borde inte vara några problem. Är otroligt, extremt, ytterst grön, då jag bara hållt på i omkring två månader, och då enbart sysslat med inomhus ledklättring och bouldering. Men vill lära mig så min fråga är - är det någon som är sugen på att köra lite?  |
|
| Till överst på sidan |
|
 |
jimmyp Ny medlem

|
Postat: 28 sep 2009 22:48 Rubrik: |
|
|
Hej!
Jimmy här. Jag vill gärna klättra och har kort på Klätterdomen. Topprepar än så länge men tänkte gå led kurs i januari-februari. Har en kompis som jag klättrar med men det är ju alltid kul att ha fler att klättra med. Är ofta ledig vardagar också. |
|
| Till överst på sidan |
|
 |
Alex1 Ny medlem

|
Postat: 12 okt 2009 16:44 Rubrik: |
|
|
Hej!
Alex heter jag och är också student. Jag har heller inte klättrat så länge. Jag har all utrustning som krävs och klättrar inomhus på klätterdomen men även ute men saknar någon att klättra med så det blir bouldering just nu. Hör av dig om du är intresserad här eller via mail till westerberg_55@hotmail.com
// Alex |
|
| Till överst på sidan |
|
 |
Myisha Ny medlem

|
Postat: 29 okt 2009 8:17 Rubrik: |
|
|
Hejsan!
Jag har bara klättrat ett par ggr, tog topprepskort i söndag
Jag hade gärna klättrat med någon nån dag i veckan sådär.. gärna kvälls tid och på klätterdomen.
Mail och Msn: trebit@hotmail.com
//Mikaela |
|
| Till överst på sidan |
|
 |
jimmyp Ny medlem

|
Postat: 29 okt 2009 20:40 Rubrik: |
|
|
| Kommer antagligen gå till Domen på lördag eftermiddag. Hör gärna av er om ni vill klättra(då eller någon annan gång) jimper72@hotmail.com |
|
| Till överst på sidan |
|
 |
Niklas1983 Ny medlem

|
Postat: 29 nov 2009 14:49 Rubrik: |
|
|
Jag är nybörjare på klättring. Tog topprepskort nyligen och söker klätterkompisar. Jag har hittills bara vart på domen. Väger ca 63 kg
msn och mail
nille_starboy@hotmail.com |
|
| Till överst på sidan |
|
 |
Jockeman Ny medlem

|
Postat: 4 jan 2010 21:58 Rubrik: |
|
|
Någon som har lust att klätta lite i helgen? Doomen eller fabben spelar ingen roll. Jag har tagit topprepskort och klättrat ett par gånger så jag är relativt grön. Så jag behöver helt enkelt lite träningskamrater!
MSN och E-post: jocke_the_boss@hotmail.com |
|
| Till överst på sidan |
|
 |
|