Vanliga frågorVanliga frågor   SökSök   MedlemslistaMedlemslista   AnvändargrupperAnvändargrupper   Bli medlemBli medlem 
 ProfilProfil   Logga in för att läsa dina meddelandenLogga in för att läsa dina meddelanden   Logga inLogga in 

camino del ray

Skapa nytt ämne   Svara på ämnet    Forumindex -> Klättring
Föregående ämne :: Nästa ämne  
Författare Meddelande
simonöynes
Ny medlem
Ny medlem

InläggPostat: 20 nov 2009 20:34    Rubrik: camino del ray Svara med citat

Hejsan, jag undrar om det är någon här som varit och gått leden 'El Camino Del Ray'? jag är väldigt sugen på att åka dit när jag har råd och gå leden, jag har hört att man kan få väldigt höga böter då leden är olaglig att använda, jag undrar då om det är någon som varit där och vet hur man tar sig till leden, vilken tidpunkt, eventuella problem OSV. tacksam för svar. //simon
Till överst på sidan
Användarens profil Skicka personligt meddelande
drdulac
SweClimb.com Beroende
SweClimb.com Beroende

InläggPostat: 30 nov 2009 21:41    Rubrik: Svara med citat

Jag har gått den, rekommenderas! Som jag har förstått det så är det inte olagligt att gå själva leden, bara att gå genom tunnlarna fram till den. Ev. behöver man inte gå genom tunnlar för att komma till ena änden, men då måste man gå den fram och tillbaka såklart. Det är det dock värt!

Och det är riktigt feta böter på att gå i tunnlarna, har hört nåt om 10000-tals kronor...

Vet dock inte om jag skulle åka till El Chorro bara för att gå leden, det tar ju typ bara 1 timme, men som den vilodag på en klätterresa är det klart sjyst.

Hur man hittar dit: lättast är nog att fråga på plats i El Chorro.
Till överst på sidan
Användarens profil Skicka personligt meddelande
Visa inlägg nyare än:   
Skapa nytt ämne   Svara på ämnet    Forumindex -> Klättring Alla tider är GMT + 1 timme (svensk normaltid)
Sida 1 av 1

Hoppa till:  
Du kan inte skapa nya inlägg i det här forumet
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Du kan inte ändra dina inlägg i det här forumet
Du kan inte ta bort dina inlägg i det här forumet
Du kan inte rösta i det här forumet